17 Haziran 2014 Salı

4 Muhteşem Koku - Parfüm Önerisi

merhabalar..
bugün ki yazım benim bugüne kadar ve bugün de kullandığım 4 parfümle ilgili. hazır yaz da gelmişken bir kaç yaz kokusu tavsiyesi vermek istedim. en azından gidip denemenizi öneririm.haydi başlayalım...
NOT: ben kullandığım parfüm şişelerini atmaya kıyamıyorum. şuan kullandığım 2 parfüm hariç diğer 2sinin fotoğrafı boş şişe olacak. kusura bakmayın :(
önereceğim parfümleri şöyle bir sıralarsak:
  • CALVIN CLEIN SHHER BEAUTY 100ML
  •  MARC JACOBS DAISY EAU SO FRESH 75ML
  • MARC JACOBS HONEY 50 ML
  • BURBERRY LIMITED (BRIT) EAU DE TOILETTE 100ML
1-Calvın Kleın Sheer Beauty

evet bu ilk sırada çünkü ciddi anlamda bu kokuya ba-yı-lı-yo-rum.bir buçuk senedir ve şuan da kullandığım parfüm de bu. şişesi bence çok zarif ve rengi çok naif. önce 2 tane 50ml bitirdim şimdi ise bu fotoğraftaki yani 100ml olanını 2gün önce babam yurt dışından getirdi. mutlaka şans verin derim ki mutlaka birisinin beğeneceğine eminim.çok çok fresh bi kokusu var ve hafif çiçeksi kokuyla karışık ve yeterince de kalıcı. yanınızdan geçene hafif bir koku şöleni yapabilirsiniz :))
ürünü (100ml)  tekin acar da 291, sevil mağazalarında ise 276 liraya bulabilirsiniz.

2-Marc Jacobs Daısy EAU SO FRESH

tasarımın muhteşemliğine bakıııın!! bir marc jacobs olduğu taa 500 metre öteden belli oluyor.. maalesef fiyatı da artıyor ama kokusuna ve tasarımına çok değer.bu parfümümse CKdan önce kullandığım muhteşem parfüm.bu da çok çok fresh bir koku. tek eksiği çok çabuk uçuyor .
anladığınız üzere ben fresh koku hastasıyım. şeker, sakız, baharat kokusu gibi kokulardan haz almam maalesef. bana fresh, çiçeksi, okyanus tarzı kokular önerirseniz çok sevinirim :))
bu ürünü (75ml) tekin acar da 247 liraya bulabilirsiniz.

3-Marc Jacobs Honey

ve gördüğünüz gibi bir MJ harikası daha ve tasarım muhteşemliği. bayılıyorum bu markaya. parfüme gelirsek, parfüm kullandığım en küçük parfüm olduğu halde kullandığım en pahalı parfüm. üstteki diğer 2 parfüme göre biraz daha ağır ama özellikle biraz uçunca çok tatlı bir kokusu var. tam bir meyve kokteyl patlaması gibi. doğal olarak ilk 2ye giremedi ama seviyorum bu kokuyu. bir daha kullanır mısın diye sorsalar CK ve daısy yoksa evet derim :)) doğrusu herkesin beğenebileceği bir parfüm değil.
ürünü (50ml) sevil mağazalarında 320 liraya bulabilirsiniz.

4-Burberry Lımıted (BRIT)
evet sıra geldi kullandığım en ağır ama en kalıcı ve çok çok güzel olan bir kokuya.fotoğrafta gördüğünüz gibi şişe dolu çünkü bu da CK ile birlikte babam tarafından yurt dışından getirildi. gece bir yere giderken, akşam yemeğe çıkarken veya herhangi bir özel günde kullanılabilecek en güzel parfüm bence. ilk olarak 2 kere sıkınca bütün gece çok rahat üzerinizde kalacağına garanti verebilirim. fakat benim için asla günlük bir parfüm olamaz çünkü bana ağır geliyor. koku badem, armut ve vanilya kokularını hissettiriyor yani meyve ağırlıklı :))
deneyin derim, şahsen günlük kullanan çok kişi gördüm. siz de onlardan biri olabilirsiniz  :)

umarım bir faydam olmuştur, size yol gösterebilmişimdir. ileride birkaç parfüm daha önermek istiyorum çünkü parfüm gerçekten çok kullandım ve hepsini yorumlamak isterim. şuan ise benim kokum bu! dediğim parfüm tabiki sheer beauty.
çok mutlu olun, hep mis kokun..sevgiyle :)

16 Haziran 2014 Pazartesi

Maybelline The Colossal Volum' Express(smoky eyes) Mascara

Merhabalar..
evet bugün ki yazımız Maybelline The Colossal Volum' Express Maskara ile ilgili. benim kirpiklerimin çok kısa olduğunu söyleyemem. uzuna yakın orta boyda diyelim. kirpiklerim normal boyda olsa bile mascara kullanmaya bayılıyorum! ve bu bahsettiğim rimel resmen benim hayatımın rimeli oldu. bundan önce essenc get bıg lashes volume boot mascara, maybelline rocket volume gibi rimeller kullandım ama bu bi ayrı. resmen onunla yaşıyorum!
Ürünün bize vaat ettiği cümle ise şu: DEV HACİMLİ KİRPİKLER, ÇEKİCİ BUĞULU BAKIŞLAR
ben de gerçekten uzamış, kıvrılmış, hacimli kirpikler elde ediyorum.onun dışında:
1-sürer sürmez etkisini gösteriyor, ağırlık yapmıyor.
2-tek ve iki kat kullanımda bile dev etki yaratıyor
3-günlük veya gece  makyajında rahatlıkla kullanılabilir.(ben günlük kullanıyorum)
4-uygun fiyatlı.(yaklaşık 13-14TL)
5-bioderma sensibio h2o ile çok rahat temizlenebiliyor.

 ürün sarı bir ambalajda ve gayet dikkat çekici. smoky olduğunu belirtmek içinde kapak kısmında dumanlı bir tasarım var. gayet hoş.

 fırçası hafif tombul ve plastik.kılar ise sık ve kirpikleri çok çok güzel ayırıyor! kısaca indirim de stoklanacak İLK ürün!
bu rimelin bendeki duruşuna da yandan bir bakarsak.....

bu etkiye ba-yı-lı-yo-rum!

 ÇOK MUTLU OLUN..HOŞÇAKALIN :))

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Bakımlı Görünmek İçin Minicik Öneriler

merhaba..
bugün ki yazımız bakım konusunda. başlayalım bakalım :)
bakımlı görünmek için illa bir güzellik merkezine gitmenize gerek yok. evde yapacağınız basit uygulamalarla gözlerinizin şişi inebilir, sivilce görünümünüz azalabilir, dişleriniz daha beyaz olabilir vs.

SİYAH NOKTALAR
Yarım paket yaş mayayı iki tatlı kaşığı süt ve bir tatlı kaşığı balla karıştırıp yüzünüze sürün. 15dk bekledikten sonra ılık su ile yıkayın. ardından gözenekleri temizlemek için bir makyaj pamuğuna birkaç damla elma sirkesi ve suyla ıslatarak yüzünüzü silin. pamuğu göz çevresine değdirmemeye dikkat edin. Ürün Önerisi :neutrogena visibly clear siyah nokta temizleyici peeling jel.

DAHA GERGİN BİR CİLT
 Sabah ve akşam nemlendiricinizi yüzünüze masaj yaparak sürün. yanaklarınızı ve elmacık kemiklerinizi avucunuzun içine alarak şakaklarınıza doğru itin.alın ve kaşlarınızı da aynı şekilde yukarı doğru iterek masaj yapın. yüzünüzdeki gerginliği ve sıkılığı çok geçmeden fark edeceksiniz.

SİVİLCELER
Bir aspirini bir kaç gül suyuyla eritip sivilcelerin üzerine sürün. 10-15dk bekledikten sonra yıkayın ve gül suyuyla silin. aspirinin antibakteriyel ve gül suyunun yatıştırıcı özelliği sayesinde sivilcelerin kızarık görünümü azalacaktır.

DAHA BEYAZ DİŞLER
Diş fırçanızın üzerine biraz karbonat, tuz ve birkaç damla limon damlatıp dişlerinizi fırçalayın. karbonat ve limon köpürerek dişlerinizin rengini açmaya yardımcı olurken, tuz da diş etlerinizi korur.

ŞİŞ GÖZLER
Yorgun ve şiş gözleri rahatlatıp temizlemek için bir pamuğu ılık çayla ıslatıp gözlerinizi silin ya da poşet  çayları soğuduktan sonra gözlerinizin üzerinde 5 dakika kadar bekletin. gözlerinizin dinlendiğini hissedin!

TIKANAN GÖZENEKLER
Tıkanan gözenekleri temizlemenin en kolay yolu cildi buharla temizlemek. kaynamış suyun içine ikişer damla lavanta ve nane yağı damlatın. başınıza bir örtü geçirerek buharı 8-10dk yüzünüze tutun. sonra peeling yapın ve gözenekleri kapatmak için yüzünüzü serin suyla yıkayın veya buzla 1-2dk masaj yapın. son olarak gül suyuyla yüzünüzü silin.


SAÇLARI ARINDIRIN
Saçlarda kalan şampuan ve saç kremi, mat ve donuk bir görünüme yol açar. bunu önlemek için saçları bol suyla iyice durulanması gerekir. ilk durulamadan sonra, bir litre suyun içine yarım kahve fincanı elma sirkesi dökün ve saçlarınızı bu su ile tekrar durulayın.

YAĞLI CİLTLER
Yağlı ciltler için tasarlanmış, cildin parlamasını önleyen bakım ürünleri kullanın. makyaj yaparken simli ve ışıltılı ürünlerden uzak durmaya çalışın. mat ve kadifemsi görünüm sağlayacak pudra ve fondötenleri kullanın. mineralli fondötenleri denemekte de fayda var. gün içinde oluşan parlama ve  yağlanma için yağ kurutucu pedler kullanın ya da peçeteyle fazla yağı hafifçe alın.

Sevgiyle kalın..gününüz mor ortanca kadar güzel geçsin!

13 Mayıs 2014 Salı

Ürün3 = TheBalmPutALidOnIt Far Bazı

Selamlar..
Bu kadar ayrı kalmışken ve ben hazır bilgisayara oturabilmişken gelsin 2.post! Bugün günlerden The Balm Put A Lid On It Far Bazı! Öncelikle far bazı nedir? Bütün cilt tiplerinin ancak özellikle yağlı ciltlerin göz kapakların da ve nispeten göz çevresin de kullanabileceği baz.Gözümüzdeki farın, eyelinerın ve diğer kullandığınız ürünlerin kalıcılığını ve pigmentasyonunu arttırır, gün içinde mümkün olduğunca yağlanmayı önler gibi gibi..


The Balm'ın bu ürünü ise fiyatına göre devler yaratan bir baz. Kesinlikle çok başarılı.Kendileri sıvı ile katı arasında ve renksiz bir yapısı var. Sürdükten sonra 15-20 saniye kadar beklemek her şeyi daha kusursuz yapacaktır. Bekledikten sonra gözünüze istediğiniz makyajı yapmakta özgürsünüz!!
Ürün 11.8 ml yani gayet uzun süre gidebilecek bir baz çünkü kırmızı mercimek tanesi kadar ürün gözünüze yetebiliyor. Kutusu ise küçük bir tüp şeklinde. Bu sayede alacağınız ürün miktarını rahatlıkla ayarlayabilirsiniz.


Far bazını Gratis mağazaların da indirimsiz 27 TL ye bulabilirsiniz.
YOU LOVE IT !

                                                                                                           Hoşçakalın..

Tırnak Bakımı ve Oje Fikirleri

Merhabalar..
Tam 1 aydır yazamıyorum çünkü araya benim grip olmam, sınav haftam ve ufak bir tatil girdi. evet hepsi üst üste geldi :(( bir daha olmaması ümidiyle başlayalım bakalım! bu haftaki konumuz başlıktan da anlaşılabileceği gibi şüphesiz bir kadının en çok bakım göstermesi gereken yerlerinde başında gelen tırnaklar!

Bu güzel bahar aylarında ve önümüzdeki sıcak yaz günlerinde kullanmak için cıvıl cıvıl, çok renkli, bazılarının yapması kolay bazılarınınsa gerçekten uğraştırıcı olduğu oje fikirleri vereceğim gördüklerinizin çoğu "essie" oje ile yapılmış olanlar. eğer essie seçerseniz gerçekten kusursuz bir görünüm elde edebilirsiniz fakat istediğiniz markayı kullanmakta da özgürsünüz!!


Öncelikle küçük bir tırnak bakımından başlayalım ve ardından sizi, sizin için topladığım ve en çok beğendiğim oje desenleri ile baş başa bırakayım..Manikürden sonra uyguladığımız bu peeling sayesinde eminim ki daha sağlıklı tırnaklara sahip olacaksınız!
Malzemeler:
1/2 çay bardağı kakao yağı
2 tatlı kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı vazelin
1 tatlı kaşığı limon
1 çay kaşığı bal
1 çay kaşığı toz şeker
Yapılışı:
Isıya dayanıklı ufak bir kaba ilk olarak vazelini koyarak, sonrasında diğer malzemeleri ekleyin ve güzelce karıştırın. Daha sonra karışımı kısık ateşte yaklaşık 3 dakika kadar ısıtın. 3 dakikanın sonunda ocağı kapatın ve soğumaya alın. Yeterince soğuduktan sonra tırnaklarınıza masaj yaparak uygulayın.
KOLAY GELSİİN! 


VE MODELLERRR...









Mutlu günler.. sevgiyle kalın :))



11 Nisan 2014 Cuma

Ürün2 = Real Techniques Expert Face Brush

Merhabaa.. artık 2.yazıdayım ve sanırım yavaş yavaş heyecanımı atıyorum.Cuma gününün verdiği enerjiden ya da bloğa olan ilgimden midir bilmem aynı gün 3-5 post atasım geliyor :)) bu yüzden  2.post hemen arkadan geldi. kim bilir belki bir tane daha gelir! :)) Bu yazım ise üzerine yazılmamış yazı, çekilmemiş video kalmayan Real Techniques fırçalar ve ismini layıkıyla taşıyan "Expert Face Brush" ile ilgili. NOT: Bloğum da belirli zamanları olmamakla birlikte bütün Real Techniques fırçaları, setleri ve süngeri birer ikişer yazacağım.


İlk olarak RT fırçaları bilmeyenler için kısa bir özet geçelim.Youtube'un çok çok başarılı güzellik ve makyaj gurularından ikisi Pixiwoo kardeşler. (buyrun kanalları Pixiwoo). Pixiwoo kardeşlerden  Samantha Chapman efsane fırça markası Real Techniques'i kurdu ve dünya çapında popüler bir marka haline geldi.

Tekrar Expert Face'e geri dönersek.. aslında bu yazıyı yazmak için geç kalmış bile olabilirim çünkü gerçekten şahane bir fırça.Fırçanın dışını incelersek bakır renkli gövde ve siyah sap ile gayet şık. tabanının geniş olması ise masaya dik koyabilme açısından büyük kolaylık.Fırça el kesimi kıllardan oluşuyor ve alışılmışın dışında yuvarlak değil basık ve elips şeklinde.Ayrıca kıllar oldukça sık biçimde bu da demek oluyor ki az ürünle çok iş.Bir de bu özelliklere kılların sentetik olmasını eklersek tadından yenmez.bu özellik bize temizlemenin ve kurulamanın kolay olduğunu işaret ediyor.


Expert Brush likit ve krem ürünleri o kadar kusursuz uyguluyor ki anlatmaya kelimeler yetmez.Hiç bir iz bırakmadan uyguladığı şeylere likit fondöten, likit allık, aydınlatıcı, krem allık ve bronzer örnek verilebilir. Yani tam olarak 5 in 1 :))
Fırçayı Migroslardan ve sanal marketten temin edebilirsiniz. Sanırım Watsons mağazalarına da geldi.Ve tabi ki kozmeladan .. fiyatları çok yakın 3-4 lira fark ediyor ama benim için gidip görmek ve almak en güzeli.

Fotoğraf

Hoşçakalıın, hafta sonunuz çok çok güzel geçsin..Görüşmek üzere
Beni instagramdan takip edin :)) Blogdan haberleri önce siz alın !







Ürün1 = The Balm -Balm Shelter

Evet ilk post, ilk heyecan.İnşallah yazdıkça acemiliğim geçecek ve eksikler, hatalar düzeltilecek.Başlıktan da anlaşılabileceği gibi ilk tercihim makyajın temelini oluşturangillerden :)) Bu güzel bahar günlerinden yaz sıcaklarına yavaş yavaş geçiş yaparken "ben yüzümde o sıcak yaz günü tonla makyaj istemem", "sadece yüzümü bütünlesin, nemlendirici gibi dursun, fondötenle uğraşamam" vs. diyorsanız ve böyle bir şey arıyorsanız işte aranan kan bulundu !! ister bb krem diyin ister renkli nemlendirici diyin isterseniz de fondöten ki kesinlikle değil.. Nedir balm shelter ? gratislerde bulunan The Balm markasının namı değer renkli nemlendiricisi.Ürüne şöyle bir göz atarsak ::: çok güzel bir kutuda ve kutuyu açtığınızda da kendisi gayet çantaya at-çık şeklinde ne çok büyük ne çok küçük ve kapağı gayet güvenli..


 
Kendileri tam 64ml yani gayet uzun ömürlü ama bu ürüne bayılıp kısa zamanda bitirebilirsiniz benden söylemesi :)) yapısına gelincee çok çok hafif bir yapısı var yani yüzünüz de asla kalıp gibi durmuyor ancak kapatıcılığı tabiki bir fondöten kadar iyi değil çünkü onun kadar ağır değil fakat diğer renkli nemlendiricilerle kıyaslarsanız onları önünde olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ^^ shelterın 3 renk seçeneği var: light, light-medium, medium..bende light rengi var tenime azıcık açık gelse de aydınlık duruşunu seviyorum ! biraz daha sıvıya yakın çamur kıvamsı diyebiliriz .uygularken ürünü rahatlıkla parmaklarınızın ısısıyla  kullanabilirsiniz + isterseniz fırçayla da uygulama imkanına sahipsiniz..


 
içeriğinde spf18 bulunduruyor yani çok uzun süre olmamakla birllikte cildimizi zararlı güneş ışınlarından koruyor.en son olarak da fiyatına bakarsak 40tl gibi bir fiyatta bu güzel ürün. çok pahalı değil elbette ama çok ucuz da diyemeyiz. indirim de yakalarsanız sizden şanslısı yok !!! ve bitirirken Ben hafif kapatıcılık istiyorum, pudra ya da fondöten kullanmak istemiyorum, mat, sağlıklı bir cildim olsun diyorsanız Balm Shelter'ı tercih edin diyorum.
*yüzünüz de T bölgesi, çene bölgesi gibi yağlanmaya meyilli yerleri transparan bir pudrayla hafif sabitleyebilirsiniz bu size gün içide kolaylık sağlayacaktır.. 
            
Beni instagramdan takip edin :)) Blogdan haberleri önce siz alın !
 
Balm Shelter Renkleri



Şimdilik hoşçakalın mutluluk sizinle olsun :)

7 Nisan 2014 Pazartesi

New Blog: Mor Ortanca


Evet arkadaşlar merhabaa..başlıktan da anlaşılacağı gibi yeni bloğumuz Mor Ortanca :)) vee il yazımız :) Peki ne bu blog ? Ben kimim ? Neden böyle bir şey yapıyorum ? Öncelikle ismim elif ve öğrenciyim.Bu blogsa benim uzun zamandır istediğim ve bu güzel bahar günlerine kısmet olan bir hayalim. Bu blogda sizlere ne sunacağım ? İlk olarak makyaja ve makyaj malzemelerine çok düşkünümdür yani ilk maddemiz makyaj malzemeleri.Kullandığım, memnun kaldığım veya kalmadığım ürünleri burada size nedenleri ile yazacağım. sizin de cilt ürünleri hariç denememi istediğiniz makyaj malzemeleri varsa onları çoğunluğa göre seçip bir süre kullanıp analizini burada yapabilirim :)) cilt bakım ürünleri olmaz çünkü hepimizin cildi farklı ve benim cildim yağlıya dönük karma- hassas. 2.olarak sizlere makyaj ve malzemeleri ile ilgili tavsiyeler, indirimlerden haberler vs vs. Bunların dışında kitap tavsiyesi,film tavsiyesi, blog tavsiyesi, günlük hayattan beğeniler ve beğenilmeyenler gibi çoğaltabiliriz.Kısaca makyaj ve değerlendirme ağırlıklı her şeyy.. evet bu ilk yazımdı ve bakalım günler bize ne gösterecek. Şimdilik sağlıcakla kalın ve cuma günkü ilk değerlendirmelerimi bekleyiin ^-^