7 Nisan 2014 Pazartesi

New Blog: Mor Ortanca


Evet arkadaşlar merhabaa..başlıktan da anlaşılacağı gibi yeni bloğumuz Mor Ortanca :)) vee il yazımız :) Peki ne bu blog ? Ben kimim ? Neden böyle bir şey yapıyorum ? Öncelikle ismim elif ve öğrenciyim.Bu blogsa benim uzun zamandır istediğim ve bu güzel bahar günlerine kısmet olan bir hayalim. Bu blogda sizlere ne sunacağım ? İlk olarak makyaja ve makyaj malzemelerine çok düşkünümdür yani ilk maddemiz makyaj malzemeleri.Kullandığım, memnun kaldığım veya kalmadığım ürünleri burada size nedenleri ile yazacağım. sizin de cilt ürünleri hariç denememi istediğiniz makyaj malzemeleri varsa onları çoğunluğa göre seçip bir süre kullanıp analizini burada yapabilirim :)) cilt bakım ürünleri olmaz çünkü hepimizin cildi farklı ve benim cildim yağlıya dönük karma- hassas. 2.olarak sizlere makyaj ve malzemeleri ile ilgili tavsiyeler, indirimlerden haberler vs vs. Bunların dışında kitap tavsiyesi,film tavsiyesi, blog tavsiyesi, günlük hayattan beğeniler ve beğenilmeyenler gibi çoğaltabiliriz.Kısaca makyaj ve değerlendirme ağırlıklı her şeyy.. evet bu ilk yazımdı ve bakalım günler bize ne gösterecek. Şimdilik sağlıcakla kalın ve cuma günkü ilk değerlendirmelerimi bekleyiin ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder