13 Mayıs 2014 Salı

Ürün3 = TheBalmPutALidOnIt Far Bazı

Selamlar..
Bu kadar ayrı kalmışken ve ben hazır bilgisayara oturabilmişken gelsin 2.post! Bugün günlerden The Balm Put A Lid On It Far Bazı! Öncelikle far bazı nedir? Bütün cilt tiplerinin ancak özellikle yağlı ciltlerin göz kapakların da ve nispeten göz çevresin de kullanabileceği baz.Gözümüzdeki farın, eyelinerın ve diğer kullandığınız ürünlerin kalıcılığını ve pigmentasyonunu arttırır, gün içinde mümkün olduğunca yağlanmayı önler gibi gibi..


The Balm'ın bu ürünü ise fiyatına göre devler yaratan bir baz. Kesinlikle çok başarılı.Kendileri sıvı ile katı arasında ve renksiz bir yapısı var. Sürdükten sonra 15-20 saniye kadar beklemek her şeyi daha kusursuz yapacaktır. Bekledikten sonra gözünüze istediğiniz makyajı yapmakta özgürsünüz!!
Ürün 11.8 ml yani gayet uzun süre gidebilecek bir baz çünkü kırmızı mercimek tanesi kadar ürün gözünüze yetebiliyor. Kutusu ise küçük bir tüp şeklinde. Bu sayede alacağınız ürün miktarını rahatlıkla ayarlayabilirsiniz.


Far bazını Gratis mağazaların da indirimsiz 27 TL ye bulabilirsiniz.
YOU LOVE IT !

                                                                                                           Hoşçakalın..

Tırnak Bakımı ve Oje Fikirleri

Merhabalar..
Tam 1 aydır yazamıyorum çünkü araya benim grip olmam, sınav haftam ve ufak bir tatil girdi. evet hepsi üst üste geldi :(( bir daha olmaması ümidiyle başlayalım bakalım! bu haftaki konumuz başlıktan da anlaşılabileceği gibi şüphesiz bir kadının en çok bakım göstermesi gereken yerlerinde başında gelen tırnaklar!

Bu güzel bahar aylarında ve önümüzdeki sıcak yaz günlerinde kullanmak için cıvıl cıvıl, çok renkli, bazılarının yapması kolay bazılarınınsa gerçekten uğraştırıcı olduğu oje fikirleri vereceğim gördüklerinizin çoğu "essie" oje ile yapılmış olanlar. eğer essie seçerseniz gerçekten kusursuz bir görünüm elde edebilirsiniz fakat istediğiniz markayı kullanmakta da özgürsünüz!!


Öncelikle küçük bir tırnak bakımından başlayalım ve ardından sizi, sizin için topladığım ve en çok beğendiğim oje desenleri ile baş başa bırakayım..Manikürden sonra uyguladığımız bu peeling sayesinde eminim ki daha sağlıklı tırnaklara sahip olacaksınız!
Malzemeler:
1/2 çay bardağı kakao yağı
2 tatlı kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı vazelin
1 tatlı kaşığı limon
1 çay kaşığı bal
1 çay kaşığı toz şeker
Yapılışı:
Isıya dayanıklı ufak bir kaba ilk olarak vazelini koyarak, sonrasında diğer malzemeleri ekleyin ve güzelce karıştırın. Daha sonra karışımı kısık ateşte yaklaşık 3 dakika kadar ısıtın. 3 dakikanın sonunda ocağı kapatın ve soğumaya alın. Yeterince soğuduktan sonra tırnaklarınıza masaj yaparak uygulayın.
KOLAY GELSİİN! 


VE MODELLERRR...









Mutlu günler.. sevgiyle kalın :))