17 Haziran 2014 Salı

4 Muhteşem Koku - Parfüm Önerisi

merhabalar..
bugün ki yazım benim bugüne kadar ve bugün de kullandığım 4 parfümle ilgili. hazır yaz da gelmişken bir kaç yaz kokusu tavsiyesi vermek istedim. en azından gidip denemenizi öneririm.haydi başlayalım...
NOT: ben kullandığım parfüm şişelerini atmaya kıyamıyorum. şuan kullandığım 2 parfüm hariç diğer 2sinin fotoğrafı boş şişe olacak. kusura bakmayın :(
önereceğim parfümleri şöyle bir sıralarsak:
  • CALVIN CLEIN SHHER BEAUTY 100ML
  •  MARC JACOBS DAISY EAU SO FRESH 75ML
  • MARC JACOBS HONEY 50 ML
  • BURBERRY LIMITED (BRIT) EAU DE TOILETTE 100ML
1-Calvın Kleın Sheer Beauty

evet bu ilk sırada çünkü ciddi anlamda bu kokuya ba-yı-lı-yo-rum.bir buçuk senedir ve şuan da kullandığım parfüm de bu. şişesi bence çok zarif ve rengi çok naif. önce 2 tane 50ml bitirdim şimdi ise bu fotoğraftaki yani 100ml olanını 2gün önce babam yurt dışından getirdi. mutlaka şans verin derim ki mutlaka birisinin beğeneceğine eminim.çok çok fresh bi kokusu var ve hafif çiçeksi kokuyla karışık ve yeterince de kalıcı. yanınızdan geçene hafif bir koku şöleni yapabilirsiniz :))
ürünü (100ml)  tekin acar da 291, sevil mağazalarında ise 276 liraya bulabilirsiniz.

2-Marc Jacobs Daısy EAU SO FRESH

tasarımın muhteşemliğine bakıııın!! bir marc jacobs olduğu taa 500 metre öteden belli oluyor.. maalesef fiyatı da artıyor ama kokusuna ve tasarımına çok değer.bu parfümümse CKdan önce kullandığım muhteşem parfüm.bu da çok çok fresh bir koku. tek eksiği çok çabuk uçuyor .
anladığınız üzere ben fresh koku hastasıyım. şeker, sakız, baharat kokusu gibi kokulardan haz almam maalesef. bana fresh, çiçeksi, okyanus tarzı kokular önerirseniz çok sevinirim :))
bu ürünü (75ml) tekin acar da 247 liraya bulabilirsiniz.

3-Marc Jacobs Honey

ve gördüğünüz gibi bir MJ harikası daha ve tasarım muhteşemliği. bayılıyorum bu markaya. parfüme gelirsek, parfüm kullandığım en küçük parfüm olduğu halde kullandığım en pahalı parfüm. üstteki diğer 2 parfüme göre biraz daha ağır ama özellikle biraz uçunca çok tatlı bir kokusu var. tam bir meyve kokteyl patlaması gibi. doğal olarak ilk 2ye giremedi ama seviyorum bu kokuyu. bir daha kullanır mısın diye sorsalar CK ve daısy yoksa evet derim :)) doğrusu herkesin beğenebileceği bir parfüm değil.
ürünü (50ml) sevil mağazalarında 320 liraya bulabilirsiniz.

4-Burberry Lımıted (BRIT)
evet sıra geldi kullandığım en ağır ama en kalıcı ve çok çok güzel olan bir kokuya.fotoğrafta gördüğünüz gibi şişe dolu çünkü bu da CK ile birlikte babam tarafından yurt dışından getirildi. gece bir yere giderken, akşam yemeğe çıkarken veya herhangi bir özel günde kullanılabilecek en güzel parfüm bence. ilk olarak 2 kere sıkınca bütün gece çok rahat üzerinizde kalacağına garanti verebilirim. fakat benim için asla günlük bir parfüm olamaz çünkü bana ağır geliyor. koku badem, armut ve vanilya kokularını hissettiriyor yani meyve ağırlıklı :))
deneyin derim, şahsen günlük kullanan çok kişi gördüm. siz de onlardan biri olabilirsiniz  :)

umarım bir faydam olmuştur, size yol gösterebilmişimdir. ileride birkaç parfüm daha önermek istiyorum çünkü parfüm gerçekten çok kullandım ve hepsini yorumlamak isterim. şuan ise benim kokum bu! dediğim parfüm tabiki sheer beauty.
çok mutlu olun, hep mis kokun..sevgiyle :)

16 Haziran 2014 Pazartesi

Maybelline The Colossal Volum' Express(smoky eyes) Mascara

Merhabalar..
evet bugün ki yazımız Maybelline The Colossal Volum' Express Maskara ile ilgili. benim kirpiklerimin çok kısa olduğunu söyleyemem. uzuna yakın orta boyda diyelim. kirpiklerim normal boyda olsa bile mascara kullanmaya bayılıyorum! ve bu bahsettiğim rimel resmen benim hayatımın rimeli oldu. bundan önce essenc get bıg lashes volume boot mascara, maybelline rocket volume gibi rimeller kullandım ama bu bi ayrı. resmen onunla yaşıyorum!
Ürünün bize vaat ettiği cümle ise şu: DEV HACİMLİ KİRPİKLER, ÇEKİCİ BUĞULU BAKIŞLAR
ben de gerçekten uzamış, kıvrılmış, hacimli kirpikler elde ediyorum.onun dışında:
1-sürer sürmez etkisini gösteriyor, ağırlık yapmıyor.
2-tek ve iki kat kullanımda bile dev etki yaratıyor
3-günlük veya gece  makyajında rahatlıkla kullanılabilir.(ben günlük kullanıyorum)
4-uygun fiyatlı.(yaklaşık 13-14TL)
5-bioderma sensibio h2o ile çok rahat temizlenebiliyor.

 ürün sarı bir ambalajda ve gayet dikkat çekici. smoky olduğunu belirtmek içinde kapak kısmında dumanlı bir tasarım var. gayet hoş.

 fırçası hafif tombul ve plastik.kılar ise sık ve kirpikleri çok çok güzel ayırıyor! kısaca indirim de stoklanacak İLK ürün!
bu rimelin bendeki duruşuna da yandan bir bakarsak.....

bu etkiye ba-yı-lı-yo-rum!

 ÇOK MUTLU OLUN..HOŞÇAKALIN :))