11 Nisan 2014 Cuma

Ürün2 = Real Techniques Expert Face Brush

Merhabaa.. artık 2.yazıdayım ve sanırım yavaş yavaş heyecanımı atıyorum.Cuma gününün verdiği enerjiden ya da bloğa olan ilgimden midir bilmem aynı gün 3-5 post atasım geliyor :)) bu yüzden  2.post hemen arkadan geldi. kim bilir belki bir tane daha gelir! :)) Bu yazım ise üzerine yazılmamış yazı, çekilmemiş video kalmayan Real Techniques fırçalar ve ismini layıkıyla taşıyan "Expert Face Brush" ile ilgili. NOT: Bloğum da belirli zamanları olmamakla birlikte bütün Real Techniques fırçaları, setleri ve süngeri birer ikişer yazacağım.


İlk olarak RT fırçaları bilmeyenler için kısa bir özet geçelim.Youtube'un çok çok başarılı güzellik ve makyaj gurularından ikisi Pixiwoo kardeşler. (buyrun kanalları Pixiwoo). Pixiwoo kardeşlerden  Samantha Chapman efsane fırça markası Real Techniques'i kurdu ve dünya çapında popüler bir marka haline geldi.

Tekrar Expert Face'e geri dönersek.. aslında bu yazıyı yazmak için geç kalmış bile olabilirim çünkü gerçekten şahane bir fırça.Fırçanın dışını incelersek bakır renkli gövde ve siyah sap ile gayet şık. tabanının geniş olması ise masaya dik koyabilme açısından büyük kolaylık.Fırça el kesimi kıllardan oluşuyor ve alışılmışın dışında yuvarlak değil basık ve elips şeklinde.Ayrıca kıllar oldukça sık biçimde bu da demek oluyor ki az ürünle çok iş.Bir de bu özelliklere kılların sentetik olmasını eklersek tadından yenmez.bu özellik bize temizlemenin ve kurulamanın kolay olduğunu işaret ediyor.


Expert Brush likit ve krem ürünleri o kadar kusursuz uyguluyor ki anlatmaya kelimeler yetmez.Hiç bir iz bırakmadan uyguladığı şeylere likit fondöten, likit allık, aydınlatıcı, krem allık ve bronzer örnek verilebilir. Yani tam olarak 5 in 1 :))
Fırçayı Migroslardan ve sanal marketten temin edebilirsiniz. Sanırım Watsons mağazalarına da geldi.Ve tabi ki kozmeladan .. fiyatları çok yakın 3-4 lira fark ediyor ama benim için gidip görmek ve almak en güzeli.

Fotoğraf

Hoşçakalıın, hafta sonunuz çok çok güzel geçsin..Görüşmek üzere
Beni instagramdan takip edin :)) Blogdan haberleri önce siz alın !







Ürün1 = The Balm -Balm Shelter

Evet ilk post, ilk heyecan.İnşallah yazdıkça acemiliğim geçecek ve eksikler, hatalar düzeltilecek.Başlıktan da anlaşılabileceği gibi ilk tercihim makyajın temelini oluşturangillerden :)) Bu güzel bahar günlerinden yaz sıcaklarına yavaş yavaş geçiş yaparken "ben yüzümde o sıcak yaz günü tonla makyaj istemem", "sadece yüzümü bütünlesin, nemlendirici gibi dursun, fondötenle uğraşamam" vs. diyorsanız ve böyle bir şey arıyorsanız işte aranan kan bulundu !! ister bb krem diyin ister renkli nemlendirici diyin isterseniz de fondöten ki kesinlikle değil.. Nedir balm shelter ? gratislerde bulunan The Balm markasının namı değer renkli nemlendiricisi.Ürüne şöyle bir göz atarsak ::: çok güzel bir kutuda ve kutuyu açtığınızda da kendisi gayet çantaya at-çık şeklinde ne çok büyük ne çok küçük ve kapağı gayet güvenli..


 
Kendileri tam 64ml yani gayet uzun ömürlü ama bu ürüne bayılıp kısa zamanda bitirebilirsiniz benden söylemesi :)) yapısına gelincee çok çok hafif bir yapısı var yani yüzünüz de asla kalıp gibi durmuyor ancak kapatıcılığı tabiki bir fondöten kadar iyi değil çünkü onun kadar ağır değil fakat diğer renkli nemlendiricilerle kıyaslarsanız onları önünde olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ^^ shelterın 3 renk seçeneği var: light, light-medium, medium..bende light rengi var tenime azıcık açık gelse de aydınlık duruşunu seviyorum ! biraz daha sıvıya yakın çamur kıvamsı diyebiliriz .uygularken ürünü rahatlıkla parmaklarınızın ısısıyla  kullanabilirsiniz + isterseniz fırçayla da uygulama imkanına sahipsiniz..


 
içeriğinde spf18 bulunduruyor yani çok uzun süre olmamakla birllikte cildimizi zararlı güneş ışınlarından koruyor.en son olarak da fiyatına bakarsak 40tl gibi bir fiyatta bu güzel ürün. çok pahalı değil elbette ama çok ucuz da diyemeyiz. indirim de yakalarsanız sizden şanslısı yok !!! ve bitirirken Ben hafif kapatıcılık istiyorum, pudra ya da fondöten kullanmak istemiyorum, mat, sağlıklı bir cildim olsun diyorsanız Balm Shelter'ı tercih edin diyorum.
*yüzünüz de T bölgesi, çene bölgesi gibi yağlanmaya meyilli yerleri transparan bir pudrayla hafif sabitleyebilirsiniz bu size gün içide kolaylık sağlayacaktır.. 
            
Beni instagramdan takip edin :)) Blogdan haberleri önce siz alın !
 
Balm Shelter Renkleri



Şimdilik hoşçakalın mutluluk sizinle olsun :)

7 Nisan 2014 Pazartesi

New Blog: Mor Ortanca


Evet arkadaşlar merhabaa..başlıktan da anlaşılacağı gibi yeni bloğumuz Mor Ortanca :)) vee il yazımız :) Peki ne bu blog ? Ben kimim ? Neden böyle bir şey yapıyorum ? Öncelikle ismim elif ve öğrenciyim.Bu blogsa benim uzun zamandır istediğim ve bu güzel bahar günlerine kısmet olan bir hayalim. Bu blogda sizlere ne sunacağım ? İlk olarak makyaja ve makyaj malzemelerine çok düşkünümdür yani ilk maddemiz makyaj malzemeleri.Kullandığım, memnun kaldığım veya kalmadığım ürünleri burada size nedenleri ile yazacağım. sizin de cilt ürünleri hariç denememi istediğiniz makyaj malzemeleri varsa onları çoğunluğa göre seçip bir süre kullanıp analizini burada yapabilirim :)) cilt bakım ürünleri olmaz çünkü hepimizin cildi farklı ve benim cildim yağlıya dönük karma- hassas. 2.olarak sizlere makyaj ve malzemeleri ile ilgili tavsiyeler, indirimlerden haberler vs vs. Bunların dışında kitap tavsiyesi,film tavsiyesi, blog tavsiyesi, günlük hayattan beğeniler ve beğenilmeyenler gibi çoğaltabiliriz.Kısaca makyaj ve değerlendirme ağırlıklı her şeyy.. evet bu ilk yazımdı ve bakalım günler bize ne gösterecek. Şimdilik sağlıcakla kalın ve cuma günkü ilk değerlendirmelerimi bekleyiin ^-^