Kendileri tam 64ml yani gayet uzun ömürlü ama bu ürüne bayılıp kısa zamanda bitirebilirsiniz benden söylemesi :)) yapısına gelincee çok çok hafif bir yapısı var yani yüzünüz de asla kalıp gibi durmuyor ancak kapatıcılığı tabiki bir fondöten kadar iyi değil çünkü onun kadar ağır değil fakat diğer renkli nemlendiricilerle kıyaslarsanız onları önünde olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ^^ shelterın 3 renk seçeneği var: light, light-medium, medium..bende light rengi var tenime azıcık açık gelse de aydınlık duruşunu seviyorum ! biraz daha sıvıya yakın çamur kıvamsı diyebiliriz .uygularken ürünü rahatlıkla parmaklarınızın ısısıyla kullanabilirsiniz + isterseniz fırçayla da uygulama imkanına sahipsiniz..
içeriğinde spf18 bulunduruyor yani çok uzun süre olmamakla birllikte cildimizi zararlı güneş ışınlarından koruyor.en son olarak da fiyatına bakarsak 40tl gibi bir fiyatta bu güzel ürün. çok pahalı değil elbette ama çok ucuz da diyemeyiz. indirim de yakalarsanız sizden şanslısı yok !!! ve bitirirken Ben hafif kapatıcılık istiyorum, pudra ya da fondöten kullanmak istemiyorum, mat, sağlıklı bir cildim olsun diyorsanız Balm Shelter'ı tercih edin diyorum.
*yüzünüz de T bölgesi, çene bölgesi gibi yağlanmaya meyilli yerleri transparan bir pudrayla hafif sabitleyebilirsiniz bu size gün içide kolaylık sağlayacaktır..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder