Tam 1 aydır yazamıyorum çünkü araya benim grip olmam, sınav haftam ve ufak bir tatil girdi. evet hepsi üst üste geldi :(( bir daha olmaması ümidiyle başlayalım bakalım! bu haftaki konumuz başlıktan da anlaşılabileceği gibi şüphesiz bir kadının en çok bakım göstermesi gereken yerlerinde başında gelen tırnaklar!
Bu güzel bahar aylarında ve önümüzdeki sıcak yaz günlerinde kullanmak için cıvıl cıvıl, çok renkli, bazılarının yapması kolay bazılarınınsa gerçekten uğraştırıcı olduğu oje fikirleri vereceğim gördüklerinizin çoğu "essie" oje ile yapılmış olanlar. eğer essie seçerseniz gerçekten kusursuz bir görünüm elde edebilirsiniz fakat istediğiniz markayı kullanmakta da özgürsünüz!!
Öncelikle küçük bir tırnak bakımından başlayalım ve ardından sizi, sizin için topladığım ve en çok beğendiğim oje desenleri ile baş başa bırakayım..Manikürden sonra uyguladığımız bu peeling sayesinde eminim ki daha sağlıklı tırnaklara sahip olacaksınız!
Malzemeler:
1/2 çay bardağı kakao yağı
2 tatlı kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı vazelin
1 tatlı kaşığı limon
1 çay kaşığı bal
1 çay kaşığı toz şeker
Yapılışı:
Isıya dayanıklı ufak bir kaba ilk olarak vazelini koyarak, sonrasında diğer malzemeleri ekleyin ve güzelce karıştırın. Daha sonra karışımı kısık ateşte yaklaşık 3 dakika kadar ısıtın. 3 dakikanın sonunda ocağı kapatın ve soğumaya alın. Yeterince soğuduktan sonra tırnaklarınıza masaj yaparak uygulayın.
KOLAY GELSİİN!
VE MODELLERRR...
Mutlu günler.. sevgiyle kalın :))










Hiç yorum yok:
Yorum Gönder